فيسبوكي | سامح سمير: أحمد ماهر و إسراء عبد الفتاح و أسماء محفوظ في أمريكا لتقديم واجب العزاء للجالية المصرية في شهداء ماسبيرو.

- قادر يا رب تخلصنا من ولاد المخلوع واحد واحد, إلهى يا رب و إنت جاهي حد يضرب مبارك بالرصاص في راسه, عشان أحمد سبايدر يموت هلعا عليه و الأسبوع اللي بعده حد يطعنه بالسكين في قلبه عشان عمرو مصطفى يموت فزعا عليه, و هكذا لحد ما يخلصوا واحد
ورا التاني.

- قبل ساعات من إتمامها, بوادر انشقاق حاد بين القوى الثورية تهدد بافشال صفقة جرابيل
ففى حين أصر الشيخ صلاح أبو إسماعيل على مبادلته بالشيخ عمر عبد الرحمن طالب ائتلاف نساء من أجل الثورة بمبادلته بليوناردو دي كابريو, في حين هدد ائتلاف أهلاوي و الوايت نايتس بالاعتصام و قطع الطريق ان لم تتم مبادلته ب ليونيل ميسى و كريستيانو رونالدو.

أضلاع العدالة أربعة, شرطي و محامي و قاضي و مجرم برىء حتى تثبت إدانته

 


،المحامين معتصمين
،القضاة مضربين
،رجال الشرطة نصهم مضربين و نصهم معتصمين

تحية قلبية حارة للبلطجية و المجرمين, الضلع الوحيد المنتظم في عمله بكامل طاقته في تجرد كامل و حس رائع بالمسئولية الوطنية و التاريخية الملقاة على عاتقه.

أول قناة تليفزيونية باكتتاب شعبي, ستعتمد في تمويلها على الاشتراكات حيث يبلغ الاشتراك الشهرى 250 جنيه و تأكيدا على طابعها الشعبي و انحيازها الكامل للفقراء و محدودي الدخل ستقوم الإدارة الهندسية بالقناة بتوفير وصلات مسروقة عالية الجودة بأسعار تبدأ من 3 جنيهات شهريا في المناطق الشعبية و جنيها واحدا في العشوائيات و المقابر شاملة التركيب و الصيانة و رشاوى الشرطة و المصنفات الفنية.

أحمد ماهر و إسراء عبد الفتاح و أسماء محفوظ في أمريكا لتقديم واجب العزاء للجالية المصرية في شهداء ماسبيرو.

 

 

 

تعليقات القراء