انتقادات لطالبة رقصت في حفل تخرجها.. والفتاة ترد: معملتش حاجه غلط

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، خلال الساعات الماضية، مقطع فيديو لطالبة بكلية التربية الرياضية جامعة أسيوط، وهي ترقص في حفل تخرجها.

وأثار الفيديو ضجة واسعة، وانهالت التعليقات المهنئة للطالبة على عفويتها وسعادتها بهذا الإنجاز، بينما انتقد البعض تصرفها معتبرين إياه غير لائق في حفل التخرج.

من جانبها، ردت سمر عنتر طالبة بجامعة أسيوط، على الهجوم الكبير الذي تعرضت له بعد قيامها بالرقص على أغاني ومهرجانات في حفل تخرجها بالجامعة.

وقالت سمر عنتر في مداخلة هاتفية مع الإعلامية عزة مصطفى في برنامجها " صالة التحرير " المذاع على قناة " صدى البلد"، :" أنا طلعت أتكلم مش عشان أدافع عن نفسي لكن طلعت عشان أهلي ".

وأضافت سمر عنتر:" كنت بفرح في حفلة تخرجي زي أي حد وأنا تعبت كتير في سنوات دراستي وفرحت في حفل تخرجي ".

وتابعت سمر عنتر :" وجدت كمية كبيرة من الانتقادات وناس كتير قالتي إنتي رقاصة وكلام غريب جدا عني "، مضيفة:" انا شخصية رياضية وناجحة وليه الناس تتكلم عني والتريند مش نجاح خالص ".

وأكملت سمر عنتر :" من هاجمني حول حفل تخرجي لكابوس وأنا مكسوفة أطلع وأواجه الناس بعد الهجوم الكبير عليا "، ورددت " أنا معملتش أي حاجة، وقاطعتها عزة مصطفى قالة :" إنتي زي الفل وبنت بـ 100 راجل ".

ولفتت سمر عنتر :" انا معملتش حاجة غلط وزعلانة إن فيه ناس قاموا بإهانة أهلي وأنا وصلت للي أنا فيه ده بسبب والدي ووالدتي ".

تعليقات القراء