والدة نادين ضحية سفاح الجيزة تنهار على الهواء: معرفش جثة بنتي فين..والناس بتشهر بسمعتها

الموجز

قالت والدة نادين ضحية سفاح الجيزة، إنها لا تصدق حتى الآن وفاة نجلتها نادين، ولا تستطيع الجزم بها كون إعلان وفاة شخص مقتولاً تقتضي وجود جثة ودليل وهذا لم يتوفر حتى الآن، مضيفة: حتى الآن وأنا ماعرفش أي حاجة بتدور حواليا.

وأضافت "والدة نادين" خلال مداخلة هاتفية ببرنامج "كلمة أخيرة" المذاع عبر فضائية "ON" أن الناس كانوا يعزونها في وفاة ابنتها، نافية أن تكون ابنتها قد اختفت فجأة.

وأكدت أن الضحية سافرت إلى فرنسا بتذكرة طيران وتأشيرة وجواز سفر وبرفقتها فتاتين، بصحبة منتج سوري وسائق قذافي، كاشفة أنها أوصلت ابنتها برفقة أشقاء الضحية حتى السيارة التي ستقلهم إلى الغردقة ثم شرم الشيخ ومن المحتمل أيضاً السفر للأردن لتصوير إعلانات ثم فرنسا.

وعن آخر مكالمة هاتفية بينها وبين ابنتها: كانت من حوالي سنتين ومن قبل أخر مكالمة وقت مانزلت من البيت كانت بتكلمني وبتبعتلي رسايل وتقلي معلش أنا مشغولة أو ٔنا تعبانة واخر رسالة قالتلي معلش ياماما أنا تعبانة من الشغل.

وتابعت: تليفوناتي كانت بتتسرق بفعل فاعل وكنت بسمع صوت بنتي وعارفة صوتها وآخر مكالمة كانت خلال سنتين، مضيفة عن علاقة الضحية بصديقتيها اللتين استقلتا السيارة معها للغردقة: كانوا زمايلها وبيروحوا معاها وبيصوروا في مدينة الانتاج مع المنتج السوري ولديها صور مع فنانين مصريين معروفين للشعب المصري والعربي مثل الفنان حسن الهلالي.

واستطردت: أنا سألت قذافي بعد اختفائها وقلي عندها شغل قبل، والمنتج صديق قذافي والشركة من طرفه وقال لي أنهم معجبين بنادين، بنتي مكنتش جميلة بس كانت ملكة جمال، ملكات الجمال اللي بيقولوا عنهم وبيدخلوا المسابقات هيا كانت أحلي منهم مش عارفة أققلك أنا أم مكلومة بالكلام الي بيدور حواليا وأنا مش عارفاه الناس كلها تعرف أن بنتي ماتت والجرايد تقول وأنا مش معايا جثة بنتي.

وواصلت: الناس بتشهر بسمعتها ويقولوا كانت ماشية مع زوج أختها رغم أنو كان خاطب فاطمة الزهراء شقيقتها من شهر ديسمبر وأنا كان بيني وبين قذافي وولادي كنا مشاركينه في مكتبة.

وعن علاقتها بقذافي الدم: دي شهادة قدام ربنا سبحانه وتعالى وربنا هيحاسبني عليها كان سلوكه مع بناتي في منتهى الأمانة عمره ماقل أدبه عليهم وكل التعامل بين اسرتنا وبينه كانت شغل ونادين بنتي مطولتش في الشغل في المكتبة.

تعليقات القراء