«مراتي وابني قالولي انت مش انت».. ماجد الكدواني يكشف سبب زيارته لطبيب نفسي بسبب «تراب الماس»

الموجز   

حلّ الفنان ماجد الكدواني ضيفاً في برنامج " Big Time Podcast" الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب والمذاع عبر قناة "mbc1"، حيث تحدث خلال لقائه عن سبب ذهابه لـ طبيب نفسي.

وقال "الكدواني": "تراب الماس كان شخصية مستفزة جداً وعميقة، وكنت بتكلم مع كريم عبد العزيز ومروان حامد، واكتشفنا إن إحنا فعلاً متأثرين بـ الشخصية، وبعدها بسنة مراتي وابني يوسف قالولي أنت مش أنت روح لدكتور نفسي، ومروان حامد قالي مش عيب روح".

وأضاف الفنان: "روحت واكتشفت أني حبيت الشخصية أوي، ومروان حامد قالي تعبير رهيب في الشخصية دي قال وليد سلطان ده المتعة المحرمة، لأن كل إنسان فينا جواه، عايز يعمل كل اللي نفسه فيه من غير حساب ولا تأنيب ضمير ومن غير جلد ذات، ولا خوف من عقاب زمن غير لوم ولا قيم كل إنسان عايز يعيش زي ماهو عايز، فـ لما روحت للدكتور قالي أيوه إذا فيه شخصية دخلتك هي بتفضل موجودة في العقل الباطن".

يشار إلى أن برنامج "Big Time Podcast" يستضيف نخبة من ألمع النجوم في مختلف المجالات سواء الفنية أو الرياضية وحتى الاجتماعية ويعرض طوال شهر رمضان تقديم الإعلامي عمرو أديب برعاية المستشار تركي آل الشيخ رئيس الهيئة العامة للترفيه بالمملكة العربية السعودية.

تعليقات القراء