تسريب مقطع من أحدث أغاني شيرين عبدالوهاب.. وغضب بين جمهورها

الموجز  

أعرب عدد من جمهور ومحبي المطربة شيرين عبدالوهاب عن غضبهم واستيائهم من تسريب مقطع من أحدث أغانيها، والذي كان من المقرر طرحها ضمن ألبومها الغنائي الجديد.

وتداول رواد موقع تويتر مقطع من أغنية "اتأخر عتابنا"، وتقول فيها شيرين: "يا حبيبي قولي ليه احنا اتاخر عتابنا وطولنا بغيابنا وضاع الحب بسببنا، وأنا وأنت مسؤولين، وأنا وأنت الخسرانين، مين كان عايز يكمل ومين اللي مكانش قادر".

وجاءت تعليقات الجمهور "قولي يا ست قولي، الأغنية جاية من زمن الطرب.. بس شيء بزعل أغاني شيرين تتسرب كده وهي ساكتة"،

وكتب حساب يحمل إسم "باباراتزي": "شو عم بصير مع شيرين حدا يفهمنا! لا إدارة ولا فريق عمل وخلافات مع روتانا؟ تسريبات ومجهود عم بضيع أو أغاني قديمة .. بعدين حتى التسريب مع عم يصير صح ..عالعموم بتمنى المشاكل تنحل وهالفوضى تخلص لأنه الأغاني حلوة وخصوصا المترو وتأخر عتابنا شي wooow".

وشهدت الأيام الماضية أيضاً تسريب أغنية المترو، وهو الامر الذي علق عليه البعض قائلاً: "هتكلم في الموضوع متأخر بس فعلا اللي بيحب شيرين عمره ما يرضى أنه يسرب الأغنية، شيرين مش هتضيع مجهود مؤلف وموزع وجهد ناس اشتغلت على الأغنية، في لحظة فيه ناس كتير من الفانز كان معها الأغنية من بدري وعمرهم مفكرو ينزلو الأغنية ويسربوها أو يبعتوها لحد".

وكتب آخرون: "والله حرام يلي بتعمله شيرين أغنية حلوة وتضيع زي ملكش مكان هيك عم تتعب على الفاضي وفين إدارتها والناس يلي عم تشتغل معاه".

وفي نوفمبر 2021 ، تم تسريب أغنية "ملكش مكان"، وتقول فيها: "متحلفليش ومتقوليش كلامك ده في غنى عنه مبسمعهوش، ومهما تقول تزيد في حلول عشان نرجع قفل قلبي مبفتحهوش، ومهما تبكي قدامي هجمد قلبي تاني عليك، هفكر نفسي بجراحك وهفضل أقول كلام يأذيك، يا ريت تمشي خلصت خلاص ملكش مكان".

تعليقات القراء