«لم تمر أيام على حفل زفافها» .. «هنا الزاهد» من فراش المرض : «اللهم اخرج كل سوء ومكروه من جسدي» .. وزوجها يوجه رسالة قاسية لزملائه في مهرجان الجونة!

الموجز 

نشرت الفنانة هنا الزاهد "دعاء دينياً "، بعد تعرضها لأزمة صحيةنقلت لعى إثرها المستشفى، خلال قضائها شهر العسل برفقة زوجها الفنان أحمد فهمي، وذلك عبر صفحتها الشخصية بموقع "إنستجرام".

وكتبت هنا : "اللهم اشفني، فأنت القوي، لا شافي سواك. اللهم أنت أعلم بوجعي. ربي اشفني شفاء لا يغادر سقما، عاجلا غير آجل، اللهم اخرج كل سوء ومكروه من جسدي".

كان الفنان أحمد فهمي نشر، عبر حسابه الشخصي بموقع "إنستجرام"، صورة لزوجته الفنانة هنا الزاهد من المستشفى.

وعلق الفنان أحمد فهمي على الصورة: "عامة، أنا مليش فى الحركات البيئة اللى زى دي خالص، ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا أنزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية ع الماتش، بس احنا برا مصر، أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة، ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدا".

وأضاف فهمي: "بجد فيه ناس مركزة قوي قوي قوي معانا لدرجة إن فيه مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملا عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوهم عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا، والغريب إن بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية، بجد شكرا جدا لكل الناس اللي فرحانة لنا من قلبها وربنا يديمكم نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكم الحياة مش ناقصة، إحنا فى شهر العسل وبايتين أهو فى المستشفى".

تعليقات القراء